Zanka

Birçok sektöre ağır darbe vuran korona virüs salgını, bazı sektörleri ise olumlu etkiledi. Bu sektörlerden biri de çiçekçilik. İstanbul’daki çiçekçiler siparişlere yetişemez oldu. Ancak bu durum ilginç bir gerçeği de ortaya koydu, zira en çok sipariş geçmiş olsun demek için değil özür dilemek için veriliyor…

Korona virüs salgını nedeniyle aileler artık olabildiğince evde zaman geçiriyor. İşe gitmek zorunda olmayanlar evden çalışmaya döndü. Çiftlerin çoğunlukla bir arada olması ise tartışmaları artırdı. Bu durumdan kazançlı çıkan çiçekçiler oldu.

İstanbul’da bulunan çiçekçiler pandemi nedeniyle çiçek satışlarının arttığını, en çok özür dileme mesajlı çiçek siparişi aldıklarını söylüyor.

Esenyurt Esenkent Mahallesinde bulunan Çiçekçi Osman Nehirsu, konuyla ilgili şunları söyledi:

“Pandemiden dolayı çiçek satışlarımız oldukça fazla arttı. Önceden doğum günü, sevgililer günü, evlilik günleri gibi özel günlerde siparişlerimiz olurken şimdi ise genelde evde bulunan çiftlerin tartışması sonrası siparişler almaya başladık. Pandemi nedeniyle evde bulunan çiftler tartışınca birbirlerini affettirmek için çiçek siparişi veriyorlar. En fazla siparişi de gül ve orkide olarak alıyoruz. Sipariş verdikleri çiçeklere ise, Aşkım dün biraz sinirliydim. Özür dilerim, Canım eşim seni çok seviyorum. Kusura bakma dün seni üzdüm gibi şeyler yazdırıyorlar”

SATIŞLAR DAHA ÇOK İNTERNETTEN VE TELEFONDAN YAPILIYOR

Bahçeşehir'de çiçekçilik yapan Nilgün Yılmaz ise, "Ayak müşterisi azaldı. İnternet ve telefondan siparişlerimiz arttı. Kırmızı gül, kuru gül, orkide ve kahveli çiçekli özel kutularımız var. Onlardan sipariş veriyorlar. Baş başa kaldıkça birbirimizle uğraşıyoruz. İster istemez eşler ve sevgililer arasında tartışma yaşanınca da çiçek siparişi vermeye başladılar. Bu da inanın satışlarımızı arttırdı" diye konuştu.

 



Bu içeriğe emoji ile tepki ver